Запитання та відповіді

Для того, щоб перевірити швидкість з'єднання з інтернетом, вам необхідно підключити комп’ютерний пристрій напряму без використання інших мережевих пристроїв. Також відключити програми антивірусу та торенти, якщо вони використовуються. Зайти на сайт speedtest.net, та, дотримуючись візуальних підказок, протестувати швидкість.

Пінг (ping) — це проміжок часу, за який пакет, надісланий з Вашого комп’ютера, проходить до іншого комп’ютера в мережі і повертається назад.
Чим менший ping, тим менший час очікування, необхідний для відкриття інтернет-сторінки.

На швидкість доступу до інтернету можуть впливати такі показники:
1. Роутер та його розміщення, діапазон частот на якому він працює. Швидкість з'єднання також залежить від рівня та якості wi-fi сигналу, на який можуть впливати: металеві двері, дзеркала, електричні пристрої, міжкімнатні стіни (велика їх кількість, наявність металоконструкцій у стінах, товщина стін).
2. Програми які працюють на пристрої: VPN, антивірусні програми, брандмауери, оновлення ОС, торренти та інші які можуть здійснювати навантаження на мережу.
3. Апаратні обмеження та несправності пристрою на якому відбувається перевірка швидкості.
Компанія Imperial надає заявлену швидкість згідно договору до першого пристрою користувача.
Рекомендуємо здійснювати замір швидкості підключаючи ПК кабелем напряму без маршрутизатора, попередньо переконавшись в відсутності програмних та апаратних обмежень які можуть впливати на швидкість доступу до інтернету.
Якщо при підключенні Вашого ПК напряму через кабель швидкість не відповідає тій, яку Ви маєте отримувати згідно з Вашим тарифним планом, телефонуйте до нас в контакт-центр.

Навіть 100 одночасних дзвінків до контакт-центру - це дуже багато. А в пікові періоди, їх буває і більше. Як би не старалися наші менеджери, але їх ресурси і можливості не безкінечні. Тому, якщо вам не вдалось додзвонитись до контакт-центру, просимо вибачення за незручності. Будемо вдячні та раді допомогти, якщо Ви зможете зателефонувати пізніше.

Ми готувались, закупили дороговартісне обладнання і не сидимо склавши рук. Але, ніхто не міг знати, що енергосистему України зруйнують до такого рівня, що Укренерго прийме рішення розділити лінії за чергами, котрі зараз розділяють повторно і ми не можемо передбачити за якою послідовністю їх будуть розподіляти в майбутньому та за якими графіками вимикатимуть.
На жаль, наші спроможності резервного живлення рано чи пізно вичерпуються. Ми готувалися завчасно і завдяки цьому вистояли в найскладніші дні, проте масштаби відключень виявились набагато більшими.
Тому, ми продовжуємо закуповувати обладнання, поставок якого доводиться чекати місяцями. Результат не приходить відразу, але в найближчій перспективі, ситуація зміниться на краще.

Щоб підтримувати роботу мережі та надавати послугу хоча б тоді, коли це дозволяє подача електроенергії компанія робить зараз надзвичайні витрати на закупку та заміну дороговартісного обладнання, котре виходить з ладу, акумуляторів, інверторів та інше. Бо жодне обладнання в світі не розраховане на такі скачки та перепади напруги.
Тому в даних обставинах компенсацій не передбачено. Просимо вибачення за тимчасові незручності та сподіваємось на ваше розуміння.